Sylardom

也许在这个地方 没有人真正认识我,会有人真正认识我

KEEP GOING
Ship In The Sand - Marble Sounds

一首孤独的诗~

作为晚安曲你会不愿入眠~











Woke up this morning thought,
清晨醒来鼓励自己,
Gotta change my life
一定要改变人生。
I'm like a ship in the sand
然而自己好像陷在沙里的船,
Just waiting for to die I got lot of reasons
只想安静死去。 我有着千万种理由,
glad to be alive but always waking up a long
去体味活着的快乐,但却总在孤独中醒来。
just makes me wanna die.
于是只想安静死去

But always waking up alone,
但却总在孤独中醒来
just makes me wanna die.
于是只想安静死去
I may be lonely but I'm not stupid
我尽管孑然一身,却并非没有智慧
I try to live with my mistake
我在自己的错误里努力求生存
So I stay awake to ease all pain
所以我用尽力保持清醒,试图让它消除所有痛苦
But I've never been very good at playing that game
但我从来不善于跟痛苦玩这种游戏
No I've never been very good at that.
哎,但我从来不善于跟痛苦玩这种游戏
Forget the past it's just an ugly background
忘了过去吧,那只是你人生中的一段丑陋背景
That stains everything we try to believe in
这段背景玷污了我们曾抱守的所有信仰
And except the things that faith love brings
尘封那段失败爱情带来的痛苦吧
and accept the things that failed love brings
莫让它再伤人
and don't project it on to anyone else
莫让它再伤人

评论
热度(28)

© Sylardom | Powered by LOFTER